Emotionele rollercoaster - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu Emotionele rollercoaster - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu

Emotionele rollercoaster

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Violet

10 Februari 2024 | Nederland, Nootdorp

Inmiddels een week voordat we het huis uitmoeten, voelt het goed dat we gaan! Soms is er even geen overzicht meer, maar mensen die mij kennen weten dat ik wel van de nodige chaos hou, dus ik omarm het gewoon in plaats van ter tegenin te gaan.

Het huis lijkt inmiddels wel een slagveld, want ja, voor opruimen moet je eerst rommel maken. Het beste excuus wat ik ooit gehoord heb om je zooi achter je kont te laten slingeren. En mijn zoon doet dapper mee :-) Ik hoop dat er genoeg wijn is voor Rob, zodat hij door de chaos heen kan leven.

Al weken nemen wij langzaam aan afscheid....en dat valt me zwaar. Ik ben daar toch al niet zon held in, maar het is een keuze die wij gemaakt hebben, dus ook dit hoort daarbij. Vorige week afscheid bij mijn eigen studio te Waddinxveen, die ik in april 2019 heb opgericht. Gisteren van een vriendin. En vandaag bij de Viergang, daar waar ik meer dan 25 jaar heb gewerkt. En ondanks dat ik geen afscheid nog heb genomen van familie, voelt elke afscheid, als afscheid nemen van je dierbaren. Want dat zijn jullie allemaal, stuk voor stuk. Elk van jullie heeft een impact gemaakt in mijn leven, en die realisatie komt pas op dit soort momenten. De warmte, de liefde, en genegenheid die ik van elk van jullie heb mogen ontvangen, dat is onbetaalbaar en niet met woorden vast te leggen. Dank daarvoor. Ik ben dankbaar....zo dankbaar.

Zondag 18 feb (dat is over een week al) moet alles hier klaar zijn en ingepakt, want 19 feb gaan we een week in een B[e-38]B zitten (waar we gelukkig met onze kat Saber terecht kunnen. Saber de beroemde yoga kat, voor de mensen die wel eens online yoga bij mij gevolgd hebben [e-1f602]).

23 feb is de oplevering van ons huis en maandag 26 feb vertrekken wij naar Center Parcs Zandvoort. 8 maart pakken wij nog een hotel op Schiphol en 9 maart stappen we dan echt in het vliegtuig naar Mexico!

We hebben er zin in, maar moeten ook nog afscheid nemen van onze bloedfamilie, dus dat zal nog meer tranendal worden. Maar ik heb vertrouwen erin dat we ook dit goed gaan afsluiten. We zijn niet van de aardbodem verdwenen en zullen ook zeker 1x per jaar terug naar Nederland komen. En met de huidige technologie van ZOOM , TEAMS en SKYPE geeft het een vorm van rust dat we zeker nog contact kunnen houden!

Voor nu zeg ik weer: tot ziens en wees welkom als je een keer in Mexico bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Violet

Actief sinds 05 Feb. 2024
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 2015

Voorgaande reizen:

05 Februari 2024 - 31 December 2024

Wij gaan emigreren!

Landen bezocht: