Op naar het hotel op schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu Op naar het hotel op schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu

Op naar het hotel op schiphol

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Violet

08 Maart 2024 | Nederland, Schiphol

Het is woensdag 6 maart en Owen heeft nergens zin in, maar hij moet toch nog even 'naar school', dus we verdelen het over de dag. eerst wat school, dan lekker mini golven, dan weer wat school. Hij vind dat fijn.

In de avond gaan we even uit eten met Mirjam, Hans en Toos (zus, zwager en moeder van Rob) bij een strandtent op zandvoort. Heb ik dat strand toch nog een keer gezien. Ik besluit een lekker visje te nemen. Het is super relaxt en gezellig. Geen tranendal ,want Toos komt vrijdag nog een keer eten in het hotel op Schiphol en Mirjam komt ons in de ochtend nog even helpen met verhuizen naar Schiphol....want het past gewoon nog steeds niet in 1 auto.

De nacht is zwaar.....heeel zwaar, want....ik heb voedselvergiftiging!!! Ik zal jullie de details besparen, maar laten we zeggen dat ik geen maaginhoud meer overhad rond een uur of 7 de volgende ochtend, geen oog heb dichtgedaan, en vanaf 7 uur had ik een biologische klysma zal ik maar zeggen. Eind vd ochtend werd het wat rustiger en kon ik eindelijk wat gaan slapen.

Maar! het was alweer donderdag, 2 dagen voor ons grote vertrek! Tijd om alles nu goed in te pakken en de laatste spullen weg te gooien. Rond 1500 uur mijn bed uit en inpakken. Pffff het lukt gewoon maar niet om 50 kg pp mee te nemen, maar we hebben geen keus. Dus dumpen we nog een koffer bij mijn moeder. Mijn bronzen buddha is te zwaar en nemen we wel een andere keer mee. Ik schaam me gewoon een beetje hoe we daar alles gedumpt hebben....ik denk dat er inmiddels nog 10 verhuisdozen staan van ons....

Vandaag is het vrijdag, 8 maart. We gaan dan nu echt weer verkassen naar de volgende lokatie. Het NH hotel op Schiphol. Zo fijn dat Mirjam even meerijdt met onze koffers! anders hadden we twee ritjes moeten maken. De kat is weer lichtelijk van de leg, maar het is even zo. Ik geef m wat extra snoepjes en leg een gedragen t-shirt op de grond als Owen en ik even gaan lunchen. Gelukkig gaat hij al wel gelijk op de kattenbak. hopelijk doet hij dat morgen ochtend ook, want dan wordt het een lange reis voor hem.

Rob rijdt met onze auto naar nieuwe Lekkerland om daar door de dealer van mijn stiefvader de auto te laten verkopen. Ans en Frans (mijn moeder en stiefvader) rijden daarheen, pikken hem daar op, rijden dan naar Toos en pikken haar ook op. Ze komen dan met zijn allen naar het hotel waar we gezellig gaan borrelen en eten, om zo een fijn afscheid te nemen. Dan waarschijnlijk nog een potje uithuilen op de kamer, en zodat we morgen fris en fruitig aan ons avontuur kunnen gaan beginnen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Violet

Actief sinds 05 Feb. 2024
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1840

Voorgaande reizen:

05 Februari 2024 - 31 December 2024

Wij gaan emigreren!

Landen bezocht: