Rust in de chaos - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu Rust in de chaos - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu

Rust in de chaos

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Violet

15 Februari 2024 | Nederland, Nootdorp

Vandaag de laatste schooldag van onze zoon, en ook dat zit me niet in de koude kleren. Dat wordt weer tranen met tuiten vanmiddag. Gelukkig is er morgen nog een surpriseparty voor hem, en daarna gaat hij uit logeren bij zijn vriendje. en komende vakantie week, mag hij nog her en der spelen, dus ik hoop dat dat de boel een beetje verzacht.

Intussen is het hier steeds meer en meer chaos en stiekem is er toch nog werk tussendoor. Maar ik ben heel blij dat onze manager voor de studio, Sonja het meest nu oppakt, zodat ik meer chaos in huis kan maken. Gewoon geen tijd voor yoga!!! Dus de spanning loopt nog veel verder op. Nou vooruit, even 2 min zitten dan? Maar waar? Ach daar tussen die dozen kan ik wel even een korte ademsessie doen. Ja, want ademen moet je blijven doen en het lijkt erop dat dat ook het enige is wat we doen.

Dus wellicht willen jullie even met mij mee ademen? Tussen de dozen ...eh.. bedrijven door?


  • 22 Februari 2024 - 21:57

    Riet :

    Adem in en uit. Komt vast goed met jullie.

    Heel veel succes met jullie nieuwe uitdaging.

    Lieve groet Riet


  • 22 Februari 2024 - 22:21

    Violet Borneman:

    dank je lieve Riet xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Violet

Actief sinds 05 Feb. 2024
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1994

Voorgaande reizen:

05 Februari 2024 - 31 December 2024

Wij gaan emigreren!

Landen bezocht: