Tweede verhuizing - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu Tweede verhuizing - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Violet Borneman - WaarBenJij.nu

Tweede verhuizing

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Violet

26 Februari 2024 | Nederland, Zandvoort

Zo. Daar gaan we weer. Na een week vol chaos en stress, maar wel een fantastisch verblijf in een B[e-38]B in Zoetermeer, stappen we vandaag weer in da auto naar Zandvoort. Eerst nog even met Saber naar de dierenarts… o, nee he! Waar heb ik nou zijn paspoortje gelaten?!?! Ja hoor, kwijt! Volgende uitdaging….

Gelukkig is Saber goed gereristreerd bij de dierenarts, dus maken ze ter plekke een nieuwe. Fieuw, wat was wel weer even billen knijpen. Nou nog wel de gezondheidsverklaring laten ondertekenen door de NVWA, maar de assistente weet niet waar ik dat moet doen. Ik laat het even los. Nu eerst weer focusssen op deze tweede verhuizing, met niets anders dan koffers en de kat.

Alle koffers in de auto en… o nee, toch niet… dat past niet. Twee ritjes dan maar. Doen we toch ff en lunchje als we daar aankomen. En zijn we nou globetrotters of niet [e-1f61c]

Ondertussen door alle commotie zijn we weer snipverkouden en met mijn vader gaat het helemaal niet goed. Hoop maar dat hij weer opkrabbelt [e-2764]️ Maar we gaan door!

Hopelijk vinden we wat rust in center parcs, maar er moet ook gestart worden met scholing en Rob’s werk gaat ook door. Dus we zien wel. Ach, we zitten als daklozen best ff lekker zo, tropisch zwempradijs, half pension, met IR sauna in onze hut. Kunnen we vast wennen aan de warmte [e-1f923]


  • 01 Maart 2024 - 08:46

    Petra Van Der Geer:

    Lieve Vi

    wst stoer dat jullie gaan emigreren! Ik ga je volgen hoor en als ik in Mexico kom, ga ik je zeker opzoeken! Jaren met je ge aerobics, gestept en gedumpt, ge-yogaat [e-1f602]

    en vooral gelachen! Ik hoop dat jullie daar heel gelukkig worden ! Heel veel liefs Peetje[e-2764]️


  • 01 Maart 2024 - 08:47

    Peetje:

    GePumpt[e-1f602][e-1f602]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Violet

Actief sinds 05 Feb. 2024
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 2000

Voorgaande reizen:

05 Februari 2024 - 31 December 2024

Wij gaan emigreren!

Landen bezocht: